غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک «پرستاری» در احتضار! | درباره تداوم روند مهاجرت و ترک کار پرستاران
سرخط خبرها

شگرد عجیب زن شکاک برای امتحان شوهرش در فضای مجازی

  • کد خبر: ۱۵۰۴۸۵
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
شگرد عجیب زن شکاک برای امتحان شوهرش در فضای مجازی
زن شکاک با ارسال پیام‌های ناشایست برای شوهرش او را امتحان می‌کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، زنی که همسرش را با ارسال پیام‌های مشکوک آزمایش می‌کرد، در نهایت شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

چند روز پیش مردی به پلیس فتا استان خراسان شمالی مراجعه کرد و در شکایتی گفت شخصی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ارسال پیام‌های نامربوط موجب سلب آسایش و آرامش زندگی او شده است.

تحقیقات و بررسی‌های فنی و پلیسی پس از طرح این شکایت شروع شد و در کوتاه‌ترین زمان، متهم اصلی مورد شناسایی قرار گرفت. در این مرحله مشخص شد فرد ارسال‌کننده پیام‌ها، همسر شاکی است. به این ترتیب زن جوان احضار شد و ضمن اقرار به جرم خود از این کار ابراز ندامت و پشیمانی کرد و گفت هدفش از این کار بررسی میزان علاقه همسرش به وی بود.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->